Верига онлайн магазини за разсади и агро продукти.
Избрахме изчистена тема, която постепенно надградихме с функционалността, от която имахме нужда. Разработихме дизайна на магазините, така, че те да са лесни за навигация, без излишин елементи и с ясно разделени секции, промотиращи различни предложения и продукти.
Магазините разполагат с интегриран модул за разплащания с банкови карти и опция за наложен платеж. Интеграция с Еконт и Спиди също беше ключово изискаване, която включва автоматично изчисляване на цената за доставка и възможност за проследяване на пратките и управление на наличностите.
Всеки от магазините разполага с поле за записване за имейл бюлетин. Това позволява лесното имплементиране на имейл кампании при наличието на промоции или специални предложения. За пореден път се обедихме, че когато се предлага качествена стока, хората искат да бъдат в течение с предложенията от търговеца. В рамките на първия месец след пускането на първия магазин, над 200 човека вече се бяха записали за имейл бюлетина на Оакплантс.
Както е редно за всеки един себеуважаващ се онлайн магазин, и тук интегрирахме Google Анализи 4, пригоден конкретно за онлайн търговия. По този начин получаваме подробна информация за поведението на потребителите, възможност за правилна оптимизация на рекламните кампании, данни в реално време за текущи промоции и тяхното представяне и информация за целия процес на извършване на покупка през сайтовете.
Надградихме стандартния за OpenCart администраторски панел, изработвайки нов, много по-удобен модул за разглеждане на осъществените поръчки през сайтовете, който показва цялата нужна за администратирането информация директно под всяка поръчка.
Подобно на модула за поръчките, разработихме и модул, който позволява лесното следене на наличностите за всеки един продукт, усезаемо улеснявайки процеса по попълване на наличност или изваждане на продукт от такава.
По поръчка на клиента, разработихме и модул, показващ детайлни анализи за постъпилите, завършените и отказани поръчки, както и инфомация за приходите, разходите и печалбата от всеки магазин.
Разработихме онлайн магазините на OpenCart, тъй като клиентът беше вече добре запознат с платформата.
Въпреки големия брой налични плъгини за платформата, в процеса на работа разработихме и няколко модула, които разширяват функционалността на OpenCart спрямо нуждите на конкретния магазин.
Още в началото беше ясно, че магазините ще бъдат рекламирани основно през Facebook.
Интегрирахме Google Анализи 4 и проследяващите кодове на Facebook, разработихме модул, който автоматично създава нужните за Facebook продуктови каталози и извършихме базова on-page SEO оптимизация.
Въпреки че и трите магазина имат възможност за извършване на онлайн плащания, клиентът предпочете всички поръчки да бъдат заплащани единствено с наложен платеж.
Този проект е един от малкото, при които нашите дизайнери бездействаха. Клиентът ни предостави желаната от него тема за OpenCart, която ние само леко доработихме и използвахме и при трите онлайн магазина.
Ние поехме отговорността за намиране на качествен хостинг доставчик и поддръжката на магазините.
Този вариент винаги е за предпочитане, защото цялата техническа част остава в нашите опитни ръце, а клиентът си извършва неговата дейност без да се притеснява от възникването на технически проблеми и справянето с тях.
Готови сме да отговорим на всички ваши въпроси
Можете по всяко време да ни изпратите имейл. Нашите служители ще ви отговорят по най-бързия начин.
В работно време можете да потърсите консултация с наш служител и по телефона.
Ако мислите, че можете да сте ценен кадър за нашия екип, можете да ни изпратите кандидатура за работа.